Високий рівень обслуговування, якість надання адміністративних послуг і сервісів - пріоритет державної податкової служби України.
При Синельниківській ДПІ функціонує Покровський центр обслуговування платників (ЦОП), де платники податків можуть отримати широкий спектр сервісних послуг.
За січень-березень 2025 року фахівцями Покровського сектору обслуговування платників Синельниківської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області надано 2866 адміністративні послуги, зокрема в електронному вигляді платники отримали 565 послуг, решта 2301 - безпосередньо в ЦОП та при виїздах мобільного ЦОП до ЦНАПів та за місцем проживання / перебування громадян з обмеженими фізичними можливостями.
Для підвищення доступності та якості сервісного обслуговування платників з початку року здійснено 62 виїздів мобільного ЦОП, в т.ч. адресних виїздів до людей з обмеженими фізичними можливостями - 30, до ЦНАП територіальних громад – 29, до старостинських округів - 3.
У ході роботи мобільного ЦОП приділялась увага роз’ясненням актуальних питань податкового та іншого законодавства, зокрема: Деклараційна кампанія – 2025, переваги електронних сервісів ДПС (Електронного кабінету та застосунку від ДПС України «Моя податкова»), податок на майно, мінімальне податкове зобов’язання, РРО/ПРРО,тощо.
Забезпечення комфортності, доступності якісних адміністративних послуг усім верствам населення – правило для податкової служби України.